reklama

Nový článok Kamenné srdce

Bolo to už dávno, čo stretol som Ťa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Bola si smutná, krehká, pre mňa Bohom si bola. Radosť, plač dávali si, ja krásnu sladkú bolesť prežíval som. No časom všetko sa mení, i v našej láske o tak bolo, trtí vstúpil medzi nás. Áno, je to už dávno, čo odišla si, moje srdce kamenné je, už nedokáže milovať viac.

Robert Vittek

Robert Vittek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život a svoje pocity a postrehy sa snažím vyjadriť v básniach. Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu